Happy 2014

Uzun zamandır yazamamıştım. Bugün beni birşeyler yazmaya iten 2013’ün son Pazar günü oldu. Evet koskoca 1 yıl daha geçti. Hepimiz 1 yıl daha yaşlandık, büyüdük. Her zaman olduğu gibi yine zaman çok ama çok hızlı geçti. Bazılarımızın 2013 beklentileri gerçek oldu, bazılarımızınki sadece her yılbaşında kurulan hayallerden biri olarak kaldı. 2013’te ülkemizde de kritik olaylar yaşandı. Gezi parkı olayları zaten bu yıla damgasını vurmuşken bir de yılın son günlerinde Yolsuzluk Operasyonu gündemi oldukça işgal ediyor. 2013 yılında birçok sevdiğimiz sanatçıyı da kaybettik. Aslında Türkiye için çok güzel bir yıl olmamış gibi… Düşününce aklıma hep olumsuzluklar geldi…

Bana sorarsanız, ben hayatımdan memnunum:) 2013 benim açımdan çok çalışarak geçti. Tabii ki yoruldum ama 2013’ün beni bazı şeylere daha da yaklaştırdığını hissediyorum:) Hem özel hayatımda, hem de kariyer anlamında. 26 yaşında olmanın hakkını verdiğimi düşünüyorum:) Bu arada Suşi Ocak’ta 2 yaşında oluyor, Pamuk zaten 11 yaşında oldu, onu aldığımız gün daha dün gibi hala inanamıyorum. Bir kedişimiz daha oldu, Minnoş en minikimiz. Annem onu sokakta buldu, hasta olduğu için tedavi ettirdi ama sonra bırakmaya kıyamadık ve bizim kedimiz oldu :) Oğuzhan’la da 2. Yılımız bitti. Güzel şeyler oluyor:)

Sizler 2014’den neler bekliyorsunuz bilmiyorum. Benim beklentilerim arasında hem klasik yılbaşı dilekleri var, hem de gerçek hedefler. 2 tane çeyrek bilet aldım yine her yıl olduğu gibi başta Milli piyango’dan beklentim var:p Yeni bir ev, yeni bir arabayla başlayabiliriz mesela:)

Blog’uma daha çok zaman ayırabildiğim, kafamızdaki fikirleri hayata geçirebildiğim, bunun dışında yapmak istediklerimi ertelemediğim, istediğim şeyleri gerçekleştirebildiğim, kendime daha fazla zaman ayırabildiğim bir yıl olmasını istiyorum. Bir de özel istek, bu yıl ilk gidişimden tam 5 sene geçmiş oluyor, mutlaka Amerika’ya gitmek istiyorum:)

Herkese şimdiden sevdikleriyle birlikte sağlıklı ve çok mutlu bir 2014 diliyorum. Umarım herkesin kalbinden geçenlerin en azından birinin gerçekleştiği bir yıl olur.

20131229-224513.jpg

20131229-224527.jpg

20131229-224543.jpg

20131229-230338.jpg

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

