❄ Kış ❄

Standard

Kime sorsanız genelde en sevdiği mevsimin yaz ya da bahar olduğunu söyler. Ama ben sanırım çoğunluğun aksine kış mevsimini daha çok seviyorum. Aslında benim kadar üşüyen bir insana hiç rastlamadım, daha sonbaharda hatta ve hatta yaz akşamlarında bile bir rüzgar esse üşümeyi başarabilen bir insanım ama buna rağmen kışı seviyorum.

Lahana gibi kat kat giyinmek,atkıları, bereleri, eldivenleri takmak, her ne kadar erkeklerin çoğu hiç beğenmese de dünyanın en rahat ayakkabıları olan sıcacık UGG’ları ayağıma geçirmek. Kısacası kışın beni ısıtan herşeyi giyinmeyi çok seviyorum. Bu arada benim sevgilim UGG olayına hiç karşı değil hatta kendisi de UGG’ giyiyor bu yüzden çok şanslıyım:) İşte bunlar da onun UGG’ları.

Giyinme kısmını bir kenara bırakırsak, çoğumuz çalışan insanlar olduğumuz için yazın en fazla 1 kere yıllık iznimizi kullanıp tatil yapabiliyoruz, fırsat bulabilirsek birkaç kere de hafta sonu kaçamağı yapıyoruz. Tamam kabul ediyorum bu tatiller tabii ki çok keyifli, çok eğlenceli, denize girmek süper, güneşlenmek, bronzlaşmak harika amaaaa ne yazık ki hayatın bir gerçeği var ki yazın büyük bir kısmını çalışarak geçiyoruz:( Benim o güneşli yaz günlerinde çalışma motivasyonum çok düşüyor, aklım hep tatillerde, gezmelerde kalıyor. Kaldı ki çalışmasak bile, her gün deniz, güneş modu bile bir yerden sonra insanı sıkıyor. Bundan 2 yıl önce ben öğretmenlik yaparken yazın 6 haftalık bir tatilimiz vardı. Yani öğrencilik zamanları gibi yazın bomboş kalıyorduk diyebilirim. Mayıs ayında hevesle hiçbir güneşi kaçırmazken, tatile girdikten birkaç hafta sonra evin havuzuna bile inmiyordum. Zaten ben tatilde olsam bile, bütün arkadaşlarım, kuzenim çalışıyor olduğu için öyle çok fazla gezme dolaşma imkanı da olmuyordu. Onların yıllık izinlerine uyup 1-2 hafta tatil yaptıktan sonra yine boş kalıyordum. TV’de zaten yaz aylarında izleyecek hiçbir şey olmuyor, bütün diziler tatile giriyor, daha önce yüzlerce kez izlediğiniz tekrar programlar oluyor. O yüzden çok durgun ve biraz sıkıcı geçiyordu.

Ama kışın öyle mi? Kışın herhalde herkesin izlediği en az 1 dizi vardır. O gün dizi saatinde yerinizi alır, yeni bölümü heyecanla beklersiniz. Bir de kışın hava zaten soğuk, genelde insanı dışarı çıkmaya, gezmeye teşvik eden bir hava da olmuyor, benim daha çok çalışma motivasyonum artıyor. İşe giderken şimdi Bebek’te denize karşı birşeyler yemek içmek vardı hayallerim kışın pek olmuyor:) Ayrıca kış tatilleri de ne kadar üşüsem hatta donsam da çok keyifli. Kayak yapmayı çok sevdiğim için her kış mutlaka kayağa gitmeye çalışıyorum. Kayak yapmayı sevmeyenler için bile bence karların arasında sucuk ekmek yemek, sıcak şarap içmek, şöminenin yanında oturup ısınmak için dağa gidilebilir. Yaz tatilinin yerini tutmasa da sırf o karlı manzara için bile gidilir:)

Ben kedi gibi ısınmayı çok sevdiğim için kışın battaniyemi alıp, ayağıma pofuduk botlarımı giyip evde film izlemek bana inanılmaz keyif veriyor. Tabii yanımda sevgilim de olmalı:) Bir de kedim Suşi:) Kışın aslında en sevmediğim yanı dışarıdaki sokak hayvanları ve evsiz insanlar. İşte onları düşündüğüm zaman da üzülüyorum, hatta kış mevsimini sevdiğim için suçluluk duyuyorum. Hatta kar yağdığında aklıma ilk gelen şey bunlar oluyor. Biz sıcak evlerimizde ya da iş yerlerimizde otururken yağan karı seyretmek çok güzel ama donarak ölen hayvanların hatta insanların olması çok üzücü:(

Bu yıl henüz İstanbul’da kar yağmadı. Bakalım yılbaşına kadar yağacak mı? Şimdiden “kar geliyor”, “İstanbul beyazlara bürünecek” haberleri başladı. Geçen kış İstanbul’da çok kar yağmıştı. Bizim oturduğumuz yer çok tepede ve yokuş olduğu için ben 1 hafta boyunca arabamı otoparktan bile çıkartamamıştım. Bu kış da öyle olacak mı merak ediyorum. Bu arada yılbaşı demişken, bugün ilk “Yılbaşı’nda ne yapıyorsun?” sorusu da geldi. Henüz yılbaşı gecesi için özel bir planımız yok ama geçen sene yılbaşında sevgilimle Uludağ’a gitmiştik ve 3 gece kalmıştık. Çoook güzel, unutulmaz bir tatil oldu benim için, hep istemiştim dağda, karlar içinde bir yılbaşı geçirmek:) En güzel yılbaşılardan biri oldu diyebilirim:)

Yazımı Uludağ’dan birkaç fotoğrafla bitiriyorum. Benim gibi kışı sevenler için şu an ne kadar keyifli bir ayda olduğumuzu hatırlatan bir yazı olmuştur umarım.

Uludag

Leave a Reply

