Romantik Komedi

Standard

Bugün bu hafta seyrettiğim ve çook beğendiğim Romantik Komedi filmiyle ilgili bir yazı yazmak istedim. Çünkü gerçekten son zamanlarda seyrettiğim en eğlenceli filmlerden biriydi. Hem filmi seyrederken çok güldüm, çok eğlendim hem de sinemadan çıktığımda inanılmaz pozitif bir ruh halindeydim, gülücükler saçıyordum:)

Şimdi öncelikle şunu belirtmek istiyorum ben bu Romantik Komedi’nin ilk filmi çıktığında (2 sene önceydi sanırım) biraz önyargılıydım. Biliyorsunuzdur ki bu film Sex&The City’den esinlenilerek ortaya çıkmış. Ben de Türk işi Sex&The City mi olur, çok yapmacık olur falan diye düşünüyordum. Ama ilk filmi seyrettikten sonra fikrim tamamen değişti. İlk film bana hiç düşündüğüm gibi yapmacık gelmedi, gayet başarılı bulmuştum, tek yapmacık gelen şey Sinem Kobal’ın oyunculuğuydu.

Tabii ilk filmi beğendiğim için Romantik Komedi 2 Bekarlığa Veda’nın fragmanlarını ilk gördüğümden beri merakla ve heyecanla bekliyordum. Film 14 Şubat’ta vizyona girdi. 14 Şubat’ta vizyona girmesini biraz  fazla stratejik bulsam da ben de birkaç gün sonra seyretme fırsatı buldum. Bir kere beni en çok şaşırtan Sinem Kobal’ın oyunculuğu oldu:) Çünkü normalde pek başarılı bulmuyorum oyunculuğunu ama bu filmde o bile gözüme batmadı hatta sanki ilerleme var gibi geldi:) Hatta annem de aynı şeyi düşünmüş filmi seyrederken. Sanırım oyunculuğu çok eleştiri aldığı için hırs yapmış, olsun iyi de olmuş:) Filmin konusu zaten adından da anlaşılacağı gibi “Bekarlığa Veda”🙂 Bence herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği ya da kendiyle olmasa da çevresindeki biriyle mutlaka bağdaştıracağı şeyler var bu filmde. Türkiye’de direkt olarak evlenmeye odaklanmış kadın çok:)

Konu gayet eğlenceli bir şekilde ele alınmış. Zaman nasıl geçti anlamadım bence çok akıcıydı. Bir de filmdeki Styling’i çok beğendim. Benim için bir dizide ya da filmde güzel kıyafetler varsa zaten kendini izlettirme konusunda 1-0 öndedir:) Kıyafetleri çok başarılı buldum herkes çok “fashionable” görünüyordu. Araya küçük bir bilgi de sıkıştırayım. Sinem Kobal’ın kıyafetlerinden bazıları “Tuvanam” tasarımı. Gelinlikler ise Vakko Wedding.

Kıyafetleri geride bırakalım, bir de mesela tatil sahnelerinin çekiminde kullanılan mekan olarak da Adam&Eve otelin seçilmesi gönlümü fethetti. Adam&Eve Otel’e henüz gidemesem de mutlaka gitmek istediğim ve çok beğendiğim bir otel.

Image

Filmin benim için bir sürprizi de Öykü Çelik oldu. Kısa kestirdiği saçlarıyla bence Öykü Çelik de filmde çok güzel görünüyordu.

Kısacası bu filmi herşeyiyle çok beğendim ve herkese tavsiye ediyorum. Ben sevgilimle birlikte gittim, o da filmi beğendi ama benim kadar değil tabi. Çünkü Romantik Komedi’ler biraz daha kız filmi oluyor:) Sex&The City de izleseydık sonuç aynı olurdu muhtemelen. Ben mutlaka gidip izleyin ve eğlenin diyorum:) Bence Türk sinemasında olmayan bu tarz bir film çekerek çıtayı yükselttiler. Bu tür filmler bu kadar başarılı olacaksa daha fazla çekilmeli diye düşünüyorum. Umarım siz de benim kadar beğenirsiniz… İyi seyirler:)

Leave a Reply

