Yaşasın Parfüm Aşkı!

20140708-002631.jpg
Standard

Uzun zaman sonra yeni bir post’la karşınızdayım. Bu aralar aklımda hep yazmak vardı ama bir türlü vakit bulamamıştım. Geçen hafta 2 kere yolda yürürken çevrilip parfümüm sorulunca buraya parfüm aşkımla ilgili bir yazı yazmaya karar verdim. Ben parfüm konusunda biraz fazla takıntılıyım da. Takıntılı derken yanlış anlaşılmasın, yıllardır aynı parfümü kullananlardan değilim. Aslında bence herkesin bir imza parfümü olmalı, biri herhangi bir yerde o kokuyu duyduğunda sizi hatırlamalı, ama ben parfüm konusunda öyle doyumsuzum ki her hoşuma giden parfümü alıp kullanmak, denemek istiyorum. Ayrıca parfüm tüketme süresi de benim için o kadar kısa ki bir şişe yarısına geldiyse bitmek üzere demektir! Günün her saati parfüm tazeleme ritüelim vardır:)
Yaşasın parfüm Aşkı!
Bu aralar favorilerim Narciso Rodriguez for her (siyah şişe) ve Cartier Baiser Vole Eau de Parfum. Cartier çok yeni keşfim ve çiçek kokuları sevenlere şiddetle tavsiye edebilirim. Zambak ağırlıklı hafif pudramsı bir yanı da var hem de ilk kullandığım gün parfümüm sorulduğuna göre aynı zamanda kalıcı bir koku.

20140708-002426.jpg

20140708-002433.jpg

Bundan önce de Tom Ford Velvet Orchid kullanıyordum ama yazın gelişiyle biraz ara verdim. Çünkü Tom Ford’un parfümleri unisex olduğu için biraz daha ağır. Kalıcı olduğu için tercih ettiğim bir parfümdü ve sonbaharda kendisine geri dönüş yapabilirim:)

Bir de şu an sanırım Türkiye’de olmayan Estee Lauder’in Modern Muse’u var, o da son zamanlardaki favorilerimden, şu an elimdeki şişeyi bitirmeye kıyamıyorum. Bana nişan bohçamda geldi, sevgili kayınvalidem Amerika’dan almış, kendisi de çok zevklidir, parfüm konusunda da öyle:)

20140708-003503.jpg

Leave a Reply

