Sonbahar Ojesi

Standard

Sonbaharın gelmesiyle ben koyu renk kıyafetlere ve ojelere geçiş yaptım. En sevdiğim sonbahar/kış ojesi siyah ve bordo tonları. Bugün kısa bir alışverişe çıktım, Gratis’te Türkiye’ye yeni gelen (sanırım Mayıs ayında) Wet n Wild marka ojeleri gördüm. Hiç düşünmeden gözüme biraz tonu değişik gözüken “Haze of Love” rengini aldım ve denedim. Fırçası kalın ve sürmesi kolay. Renkten de memnun kaldım, açıkçası beklentim biraz daha farklı bir tondu, ama sonuçtan yine de memnun kaldım. Ayrıca hızlı kuruduğunu da belirtmek isterim.

IMG_1756.JPG

IMG_1755.JPG

Bordo severlere benden küçük bir tavsiye!

Sevgiler.

2 thoughts on “Sonbahar Ojesi

  1. Süleyman

    lütfen bana club ve gece kullanımı için sexy kalıcı gizemli ve yaz mevsiminde ve kış mevsiminde kullanmak için ayrı ayrı parfüm tavsiyesi istiyorum sizden lütfen ofis erkeği gibi kokmak istemiyorum. Bir Norveçli yada amerikalı ingiliz gibi kokmak istemiyorum ama bir italyan yada fransız erkeği gibi kokmak isterim Çünkü italyan erkekleri bir tarz stili var adamların bir tarzı var anlıyormusun beni? ?? parfüm tavsiyesi istiyorum Lütfen sizden. sarışın buğday rengi tenliyim açık ten rengine sahib bir erkeğim. iyi giyinmeyi severim ve Kilolu değilim.tom ford velvet orchid nasıl? ? ? yada Gomedos garcons 2 edp parlak olan şişe? ? (bunlar bazı karakteristik özelliğim.)benim e-postam (Suleyman23161978@gmail.com) bunları dikkate alınarak tavsiye bulunabilirsiniz bana çok teşekkür ediyorum.

Leave a Reply

