Kitap Kurdu Vol.2

Standard

Uzuuun zamandır yazamadığım için hemen yeni kitap tavsiyelerine başlıyorum.

1-Orhan Pamuk- Kafamda Bir Tuhaflık
Hala okumadıysanız tabii. Ben bu kitap çıktığında inanılmaz heyecanlandım ve hemen alıp okudum çünkü Orhan Pamuk en sevdiğim yazarlardan biri. Kitabı bitirmeye kıyamadım diyebilirim. Mevlut’un hikayesi beni öyle etkiledi ki resmen yavaş yavaş okudum hemen bitmesin diye. O kadar gerçek ve o kadar dokunuyor ki. Ben kitap okurken film izler gibi moda girip ağlayanlardanım, yine öyle oldu. Eski İstanbul, fakirlik, aşk, cehalet, saf ve temiz duygular. Okurken canınız bol bol boza çekecek, ben kışın okumuştum boza eşliğinde:)

2-Hande Altaylı-Delice
Siz de benim gibi Hande Altaylı sevenlerdenseniz işte kaçırmamanız gereken bir roman. 2 gün içinde bitirdim. Hikaye inanılmaz akıcı. Merak duygusu içinizi öyle bir kemiriyor ki, elinizden bırakamıyorsunuz. Hikaye Ege’de bir köyde geçiyor. Hande Altaylı kendisi de Edremit’li olduğu için Ege insanını iyi tanıyor.

3-French Oje- Ben Hiç Giden Olmadım
Üçüncü tavsiyem biraz farklı diğerlerinden. Bilmiyorum bu “dizüstü edebiyat” denilen şey hakkında ne düşünürsünüz ama ben eğlenceli buluyorum. Kitabın yazarı French Oje bir sosyal medya fenomeni. Bu kaçıncı romanı tam olarak bilmiyorum ama “Keşke Ben Uyurken Gitseydin” serisinin 3.ve son kitabı olarak çıktı, karakterimiz Renda’ya artık veda ediyoruz. Renda kafası karışık bir kız. Aşkı arıyor, O’nu arıyor, bol bol hayal kırıklığı yaşıyor çünkü sevilen değil genelde hep seven oluyor. Bu kitabı da yine 1 günde bitirdim. Öyle çok edebi bir şey değil eğlencelik okuma olarak iyi gidiyor, havuz başı kitabı olarak düşünebilirsiniz. Ne de olsa yaz mevisimindeyiz:)

4- Aslı Bastıyalı-Anne Ben Nasıl Oldum?
DR’da yeni çıkanlar arasında tesadüfen denk geldim geçen hafta bu kitaba. Günlük gibi ilerliyor, hafta hafta hamileliğini yazmış yazar. Aslı Bastıyalı’nın kim olduğunu hiç bilmiyordum, tamamen konu şu an ilgi alanıma girdiği için meraklanıp aldım ve 2 günde bitirdim. Dili ve anlatımı gayet akıcı, komik bir şekilde anlatmış herşeyi. Ve hafta hafta ilerlerken kendi yaşadıklarınızla özdeşleştiriyorsunuz. Planlarında hamilelik olanlar ya da daha önce hamilelik tecrübesi olanlar için çok keyifli olabilir. Ben okurken çok güldüm ve keyif aldım:) Konu ilginizi çekiyorsa tavsiye ediyorum.

Şimdilik tavsiyelerim bu kadar. Ben buraya okuyup keyif aldığım kitapları herhangi bir grup, sınıflandırma vs. Yapmadan yazıyorum, daha önce de yazdığım gibi sizden gelen tavsiyelere de her zaman açığım, okumayı çok seviyorum:)

Siz de bana yazın olur mu?

Sevgiler,

Duygu

2 thoughts on “Kitap Kurdu Vol.2

Leave a Reply

