It’s a Girl!!

Standard

Yaşasıııınnn!! Kızımız oluyoooorr!! Bunu buradan da paylaşmak istedim belki bir gün o da okuyabilir🙂

Cuma sabahı doktor randevumuz vardı, bir önceki gidişimizde doktorumuz %80 kız olabileceğini söylemişti zaten ama bu kez 15. Haftada artık kesin kız olduğunu öğrendik. Oğuzhan biraz korkmaya başladı, ben napıcam sizle falan demeye başladı🙂 Ben de hemen alışveriş turlarına başladım. 2 gün önce kız olucağını öğrendik ve şu an önümüzdeki yaz giyeceği elbise ve t-shirtleri bile var kızımızın🙂

İsim konusunda hemen bir short list oluşturuldu. Şu an birkaç seçenek var sanırım yakın zamanda ismi de olucak🙂

Sağlıkla büyüsün, doğsun da kucağımıza alalım inşallah!

Şimdiden çok seviyorum seni minik kız!

IMG_5307

Leave a Reply

