Modacruz dolandırıcılığı!

Standard

Bugün başıma gelen ve beni çok sinirlendiren bir olayı paylaşmak istiyorum sizlerle. Belki bilenler vardır, modacruz.com isminde 2. El giysilerinizi satabileceğiniz bir web sitesi/uygulama var ve ben de bir süredir kullanıyordum. Özellikle dolap temizliği yapmak isteyenler için fikir olarak süper, kendi belirlediğiniz tutarda satışını yapabiliyorsunuz, site her satılan üründen %20 komisyon alıyor. Komisyon oranı biraz yüksek de olsa bana kullanmadığım giysileri sağa sola dağıtmaktansa satmak daha mantıklı geldi. Sistemde satın alınan ürünün kargo bilgilerini 3 gün içinde girmeniz gerekiyor ve alıcının teslim alıp onaylamasıyla birlikte birkaç gün içinde kazancınız hesabınıza geçiyor.

Daha önce de bir çok kez sattığım ürün olmuştu ama bu kez başıma gelen olay tamamen bir saçmalık!

Geçen hafta (23 Temmuz’da) bir ürünüm satıldı ve hemen ertesi gün Ayazağa Sürat Kargo şubesinden gönderimini yaptım. Hatta vakit kaybetmemek için hemen takip numarasını da daha oradayken girdim.
Sonrasında gönderinin onaylanıp onaylanmadığını takip etmedim açıkçası aklımdan çıkmış. Bugün kargolamamın üzerinden 1 hafta geçmiş ve modacruz destek ekibinden gelen maille şok oldum. Sipariş iptal edilmiş. Sipariş durumuna girip baktığımda dün akşam bana modacruz destek tarafından bir mesaj yazılmış olduğunu gördüm. Bu arada normalde ürünlerin altına yorum yazıldığında telefonunuza SMS ile bilgilendirme geliyor ama bana dün herhangi bir SMS de gelmedi! Mesajda kargo bilgilerinde bir hata olduğu, takip yapılamadığı ve bilgileri güncellemem gerektiği yazılmış. Aynı şekilde alıcıya da ürünü teslim alıp almadığı sorulmuş ve karşı taraf da ürünü alamadığını beyan etmiş. Tabii görünce çok şaşırdım, aklıma kargoda kaybolmuş olabileceği geldi, hemen Sürat Kargo çağrı merkezini aradım. Çağrı merkezine kargomun alıcıya ulaşmadığını, kargomun nerede olduğunu sorduğumda asıl şok! 27 Temmuz tarihinde Ayşegül Yamak tarafından teslim alınmış. Üstelik ben alıcının soyadını bile bilmiyordum, çünkü alıcı siteye sadece adını yazmıştı ve ben adresine Ayşegül ismi ile göndermiştim. Kendisi kimliği ile teslim almış ve benim siteye kargo takip numarasını hatalı yazmamı bir fırsat olarak görüp gönderiyi almadığını söyleyerek siparişi iptal ettirmiş ve siteden parasını da geri almış.

Kargodan teslim alınmış olduğunu öğrenince takip numarasını tekrar istedim ve yeni takip numarasını da bildirerek modacruz destek ekibine mail attım. Çünkü kendilerine ulaşabileceğimiz bir telefon numaradı falan paylaşmamışlar maalesef. Google’dan biraz araştırıp modacruz’a ait telefon numarası buldum ama orada da her zamanki gibi bir insanla konuşmak mümkün değil, telesekreter her türlü sorun/şikayetle ilgili mail atmanız gerektiğini söylüyor ve dahili numara bilmiyorsanız hiç kimseye ulaşamıyorsunuz. Modacruz telefon kullanmıyor yani! İletişim kanalı olarak ürün altına yorum yazıyor, oraya 24 saatten daha kısa bir süre içinde cevap yazmazsanız size ulaşamamış varsayıyor!

Asıl sinir bozucu taraf şimdi başlıyor, modacruz’a durumu açıklayan bir mail atıp siparişin onaylanması gerektiğini, karşı tarafın teslim almış olduğunu yazdım ve cevap bekliyordum. Gelen cevap siparişin iptal edildiği, karşı taraftan ürünü geri göndermesini talep edebileceğim oldu! Nasıl yani? Teslim almış olduğu ürünü almadığını söyleyen muhtemelen 15 yaşındaki bir kızdan ürünü bana geri göndermesini mi isteyeceğim? Şaka gibi değil mi?
Modacruz’un nasıl bir destek anlayışı olduğunu görmüş olduk. Hem alıcının hem satıcının haklarını koruduklarını ve prosedürü uyguladıklarını söyleyen birkaç robotik mail daha attılar ama her mail beni daha da çok sinirlendirmekten başka bir işe yaramadı. Bu kadar açık seçik ortada olan bir durum varken, benimle sipariş iptal edilmeden önce doğru düzgün iletişime bile geçilmemişken, karşı tarafın teslim almış olduğu belgeli bir şekilde ispatlanmışken “biz siparişi iptal ettik, karşı taraftan geri isteyin” demek de ne demek oluyor? Alışverişe aracı olan bir site en küçük bir problemli durumda böyle bir tavır mı alıyor?

Bugün modacruz hesabımı kapatıyorum, 112’den fazla ürünüm satışta olan dolabım vardı oysa ki. Site satılan her birinden %20 komisyon alıyor düşünün. Müşteri kaybetmek bu kadar kolay işte.

Tüketici hakları ile de mutlaka iletişime geçeceğim. Elini taşın altına koymadan, hiçbir sorumluluk almadan, üstelik destek adı altında standart kopyala/yapıştır mailler ile insanlara dalga geçer gibi cevap vererek %20 komisyon alınmaz! İnsanları mağdur ettikten sonra hiç bir şekilde yardımcı olmayan bu tavrın bedelini mutlaka ödeyecekler.

Bilenler bilmeyenlere anlatsın, modacruz böyle mağdur ediyor!
Sikayetvar.com’da da göz gezdirdim, iade/iptal durumları ile ilgili çok sayıda da şikayet var haklarında yazılan. Bu kafayla fazla uzun ömürlü olmaz yani. Ama umurlarında olur mu onu bilemem.

Karşı taraftaki alıcı kızcağız hakkında da 1-2 satır yazmazsam olmaz. 15 yaşında falandır diye tahmin ediyorum, umarım öyledir yoksa daha da üzülürüm onun için. 25 TL’ye satılan 2. el bir gömlek için böyle oyunlara girdiğine göre daha değerli şeyler için neler yapıyordur kimbilir? İnsanlar ne zaman bu kadar küçük şeylere tenezzül eder olmuş ne kadar yazık.

IMG_2099

34 thoughts on “Modacruz dolandırıcılığı!

  1. seda

    MErhaba duygu hanım. başınıza gelenlere üzüldüm. Bende bir süredir bu uygulamayı kullanıyorum. Ama şuan yaşadığım olaylar karşısında şoktayım. Bir kişi hiç soru sormadan direk 475 lira olan ORJINAL amerikada kendi mağazasından aldığım coach çantamın alımını yaptı iki saat sonra kargoya verdim hemen. Ve ertesi gün ne göreyim? Kargo ulaşır ulaşmaz iptal edip ürünün orjinal olmadığını beyan edip modacruza geri yollamış. ama benim içim rahattı o kadar eminim ki içinde kapı gibi orjinallik kodu var hangi siteye yazsanız bir sürü dökümü çıkıyor. toz torbası uzun askısı herşeyiyle beraber yollamıştım. Günlerce beni oyalayıp cevap vermediler. En sonunda bir mail daha attım ve bana dönen cevapta ürünün orjinal olmadığı oldu. Bunlar incelemeyi nasıl ne şartlarda ve kimlere yaptırıyorlar anlamadım. Mailden başka iletişim aracı da yok zaten. Asla telefonla muhattap olmuyorlar. Başımdan aşağı kaynar su döküldü resmen insanlara karşı dolandırıcı durumuna düştüm. Hala da ne yapacağımı bilmiyorum😦

      • Seda

        Merhaba Aslı hanım.. Olaylar sonrasında şöyle gelişti.. Benim çantamı orjinal olmadığı için geri yolladılar bana direk. Bende onlara bir mail attım çok sinirlenmiştim çünkü ve telefonda yetkili kişiyle konuşmak istediğim söyledim. Beni aradılar o akşam modacruzdan. Bana söyledikleri gerekçe şu oldu: bir mağaza götürüp sordurtmuşlar onlarda emin değiliz demişler. Modacruzda risk almak istememiş ve direk orjinal değil damgasını yapıştırıp bana postaladılar çantayı fakat ben çantayı alan kişiye rezil olduğumla kaldım. Emin olamadılarsa başka yere sorsunlar bu benim suçum mu şimdi? İşlerini ço kadar üstün körü yapıyorlar ki yazıklar olsun yani.. Kaç tane coach çanta sattım ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum ki coach sahtesine daha rastalamadım bile ben. İşte emin olmadıkları için ceza falan uygulamadılar. Hatta ben dedim ki o zaman dolabımı kapatmanız gerekiyor yani ben bunu göze alıp nasıl sahte ürün satarım. Hiç birşey demediler. İşlerine nasıl gelirse öyle davranıyorlar malesef.

    • Aslı

      Merhaba bana 2 gün önce tanımadığım birinden kargo ile valentino çanta geldi. Göndereni aradım ve moda cruzun benim numaramı ve adresimi versiğini söyledi ki benim moda cruzla hiçbir alakam yok . Kişi çantayı satın almıs ve iade olarak geri gönderiyor ben kötü niyetli olsam çantayı alırdım ve asla ispat edemezlerdi ve 2 gün sonra yasındım adresimde değişti. Bugün beni kargo şirketi taksimden arıyo turizm şirketi adresindeyim ama kimse yok diyo yani kızın iadesi hala geziyo ortalıklarda moda cruz neye istinaden benim numaramı adresimi birine vermiş anlayamadım kesinlikle alışveriş yapışmaması gereken bi site

  2. Fc

    Ben bir saat sattım alıcı iade etmiş sebebini sordum kullanılmayacak durumda dediler iletilen görselleri bana da yollamalarını istedim görünce şok oldum saatin kayışını koparmışlar!! Şu sıralar kafayı yemek üzereyim nereye başvurulur tüketici mahkemeleri ilgilenir mi

    • Ben durumu sikayetvar.com’da yazdıktan sonra modacruz tarafından iletişime geçildi ama tek taraflı olarak tabii ki, siz arayamıyorsunuz onlar arıyor çünkü:) siz de o şekilde iletişime geçip durumu anlatmayı deneyebilirsiniz tabii anlarlarsa.. Mutlaka şikayet edilebilecek bir merci olmalı, sonuçta bu site de bir ticarethane, bizim gibi insanların ürünleri üzerinden kazanç sağlıyor, bu durumda şikayet edilebilecek merci tüketici mahkemesi olabilir. Bunu bir avukata danışmakta fayda var, sizin gibi ya da benim gibi mağdur olan çok insan var emin olun. Çok geçmiş olsun.

  3. Zeynep

    Merhaba bende modacruzla ilgili yasadıgım bir sorunu yazMak istedim. Mont koydum sayfama bi kadın 55 olurmu vs bana ulasın mesaj atın hergün mesaj attı sonra urunun altına satmazsanız satmayın gibi agır konustu üstünden bir sürü yorum gecti bi baktım aynı kadın ürünü satın almıs neyse aksam saatınde aldıgı icin kargo yarına kaldı bi baktım telefon numaramı bulup beni aradı o kargomu göndereceksiniz vs ne küfürler bagırmalar tehdit etmeler ben şoktayım dedim hanfendi zaten dün aldınız bugun gün saatlerinde yollayacagım neyse tamam dedi kargoyu yolladım moda cruza girdim bilgilerini 3 gündür onaylamamış mesaj attım mesajlara cevap yok cevap vermiyor engellemis.. Moda cruz destege mail attım eger ordanda cevap gelmezse bi sekilde bayana ulasmaya calıscam parasında degilim tabi ki ama yapılan sey ayıp . .kızlar hesabın adı pelin yıldırım kanmayın bu oyunlara

  4. basat

    benim de 432TL lik bakiyem vardı, hesaba yatırılmasını istedim. 25.12 de yatırılmıs diyor modacruzda ama yatan bir para yok! DEstek hattına yazdım, cevap yok. Nasıl iletişime gecebiliriz? Siz nasıl iletiştiniz, internette bir telefon hatları bile yok, ne sacma iş!

  5. Özlem

    Merhabalar,ben hayatımda böyle sorumsuz bir site görmedim,bende 1600 tl lik orijinal diye bir çantayı aldım ve fake cıktı ama ben durumu 2 ay sonra siteden bir kızın bana yazması ile anladım çünkü anlamak imkansız. Bana satan satıcını adı: TURAN EYÜPOĞLU bu sahtekarı hemen aradım bir yalanlarki aman Allahım! Siteyi aradım yok,mail attım nihayet biri aradı onayladınız falan filan,kardeşim ben uzman değilimki,madem bu işi yapamıyosun bırak,site fake satanlarla dolu,ve bu adam 4000 tlye çanta sattığı görünüyor ama aslında satmamış,yem olarak insanların dolaba güvenini sağlamak için yapılmış! Muhtemelen aite çalışanları tezgah kurmuş! Allahlarından bulsunlar,inşallah verilen para boğazlarında kalır!

  6. Bende 4 gün öncesi indirdim hiç aklıma gelmedi böle bişi çıkacağı bir tane çanta satın aldım 4 gün oldu hala bekliyorum kredi kartımla ya dolandırılmış olabilirmiyim ne yapmalıyım bana birisi yardımcı olsun çıldırcam kimseye ulaşamıyorum kimse cevap yazmıyor lütfen lütfen

  7. arkadaşım kot ceketini kaybetmişti aynısını buldum diye tepindim sevinçten hemen sipariş verdim, haberi verdim arkadaşıma, kargoyu bekliyoruz 8 gündür.

    30tl bişi, gelen yer adana, ve satıcı ödüyor kargoyu…kargo nerde kaldı diye sadece bi mail attım, ulan siparişi iptal etmişler. ya tamam kargoyu da ben ödeyeyim tek sen niye siparişi iptal ediyorsun benim o kot cekete ih ti ya cım var!!!

  8. Ezgi

    Cok saçma bi program.İndirim var dıyolar kodu gırdıgımız halde ındırım yok.Mail atıyoruz cocuk avutur gibi ‘dıger alısverısınız de ındırım olucak’ dıyolar e bu zorbalık ben belkı bu programı sılıcem daha da kullanmayacagım e versene ındırımımı,yok ılla baska urun alıcaksın dıyolar kısa ve öz.Batar en yakın zamanda umarım:)

  9. Aysu

    En yakın zamanda iflas etmesini istiyorum bu sitenin. Ben bunlar kadar profesyonellikten uzak bir site görmedim. Al gardrops’u vur modacruz’a.

    Bu site ile bir kaç tane mağduriyetim oldu ama en sinir bozucu ve en taz e olanı bu.

    Geçenlerde ilanda olan bir ürünume yorum geldi, bayan sitedeki ilk alışverişi olacağını o sebeple hepsini aynı kişiden almak istediğini söyledi, ama üslubu inanılmaz kötü. Ben yine en kibar şekilde elimden geldiğince yardımcı olmaya çabaladım,ama inanılmaz isteksizim 5 katını ödeyeceğim dese başkasına satmaya razı olurum bende öyle düşünüyorum etki bıraktı.

    Konuşma akşam 17 gibi başladı ve inanır mısınız saat gece 11.30 du ve biz hala iki üç parça toplamda 150 tl tutan ürün için konuşuyorduk. Kadın anlamıyor, sürekli cevabını verdiğim soruları tekrar soruyor. İki dk cevap vermeyeyim ard arda yorum yapıyor. Ve ben sabırla yanıtliyorum. Bu üç parça toplamda 150 kusur tutan ürün için bana 60 tl olur mu dedi, site dışı almak isterseniz bir şeyler yapabilirim ama buradan sattığıma değmeyecek diyorum kredi kartıyla alıcam diyo. Bakın diyorum ben 120 yapayım üstüne bugün %15 indirm var zaten size çok uyguna gelecek. Ben onu da hesaba kattım zaten diyor. Yani kadın resmen bedava alışveriş yapma peşinde . Biz bunları konuşurken ürünlerden biri için diğer taraftan başka bir üye ile görüşmeye başladık diğer ürün altından, bu bayana da söyledim bakın artık karar verin almak isteyen başkaları var diye.

    Neyse o sırada diğer bayan ürünü satın almış. Ben bu üslup sorunu olan kisiye ürünlerden biri satıldı diğerleri için söz verdiğim indirim hala geçerli dedim. Allahım sen misin bunu diyen! Ne hakaretler başladı, sen bunu planladin, bilerek yaptın, pislik! Neler neler ama. Ben hemen o 100den fazla olan yorumlu ve hakaret içeren ilanı daha sonra yenisini eklemek üzere kaldırdım üyeyi de engelledim.

    5dk sonra müşteri hizmetleri konusunda çığır aşmış modacruz destek ekibinden mail geldi. Şikayet üzerine ürününüz yayından kaldırılmıştır. Ürün benim 5 dk önce kaldırdığım ürün. Cevap yazıyorum, siz kaldırmadan ben kaldırdım zaten o ürünü ve siz nasıl oluyor da olayın içeriğini anlamadan, diger tarafi dinlemeden ne idugu belirsiz bir üyenin şikayetini hemen dikkate alıp harekete gefebiliyorsunuz? Durumu anlattım. Kusura bakmayın çok fazla sayıda şikayet aldık bıdı bıdı. Neyse dedim üyenin adını bile vermedim. Bu benim kaldırdığım ürünu yayından kaldırdıklaei maili bir kaç sefer daha geldi. Ben izah ettim her seferinde.

    Bunun üzerine geçen gün kargoya vermem gereken ürünlerden birini taşınma aşamasında olduğumdan bulamadıgimi, müşteriyi de mağdur etmemek içn nasl bir yol izlemem gerektiğini sordum. Hatta dedim ki ona ücretsiz seçtiği başka br ürünü göndermek istiyorum ne yapayım. Satışı iptal edelim dediler, tamam dedim. Bir de ne göreyim o üründen sonra sattığım 100 liralık başka satışımı iptal etmişler. Kadın da bunları n yüzünden vazgeçti tabi iki satışından da oldum ve inanın insanlık hali diye anlayışla yaklaştım.

    Ta ki az evvel üyeliğiniz deaktive edilmiştir mailini alana kadar. Başından beri anlattım üslup sorunu olan takıntılı arkadaş, hırs yapmış yememiş içmemiş beni şikayet etmeye devam etmiş ve bu iş Bilmez modacruz karşı tarafı hiç dinlemeden, küfürbaz manyak bir kadının isteği ile; haklı ve mağdur olan tarafa adaletsiz bir şekilde süresiz üyelik iptali vermiş. Ben hayatımda bu kadar amatör bir davranış görmedim hiçbir sitede. Coluk çocuğa versek bunlardan daha iyi bir destek ekibi kurarlar. Tüm olanları ve uyeliğimi geri istediğimi aksi takdirde bu konuyu ekşi sözlük de dahil tüm sosyal platformlara taşıyacağımi söyledim. 180 tane ilanim var orada ve bir sürü yaptığım satış onlara kazandırdığım komisyon. Bu şekilde kapının önüne koyulmayı kesinlikle kabul etmiyorum.

    Ne kazancindayim ne başka bir şeyde. En ufak bir uyarı dahi yapmadan, hastalıklı bir insanın hırsları yüzünden kimse kimseyi mağdur edemez.

    Lütfen eşinize dostunuza buradan alışveriş yapmanin ne kadar riskli bir şey olduğunu anlatin. Kazandıkları paranın karşılığında hizmet veremiyorlarsa, o dükkanı kapatıp gitsinler.

  10. Ebru Gulay

    Selamlar – evet herkesin yasadigi kotu elbet ama bir de bunu dinleyin.. bir aliciya 2 urun sattim ikisi de yeni ve etiketliydi. kiz numaramai kargodan buldu ve urunler eline gectiginde aradi bu bedenler olmadi diye ben de tamam baska bir seu begen dolabimda 500 uin var degistireyim dedim cunku site bedenden dolayi iptal iade yapmiyor. ancak kiz gitmia iptal istemis modacruzda fotograf istemis. kiz bir guzel beden etiketlerini kesip bunlarda beden yazmiyor diye foto gondermis ve urunler iade oldu.. ancak gelen paketten sadece satmis oldugum bir urun cikti digeri yok!! boyle seyler yasamayim diye zaten paketi alirken de gnderirken de ptt yetkilisi ile paket icerigi hakkinda titanak tutuyorum.. arti kizin bana whatsappta yazdigi mesajlarda duruyor.. hepsini modacruzda gonderdim hem param yatmadi hem urunum geri gelmedi bu hirsizlik diye ve uzgunuz yardimci olmaya calisiyoruz diyorlar ama 3 gundur ses yok!!! yani nasil olacak o zaman ben istediim seyi alayim etiketini yirtip foto gonderip iade ettireyim sonra mesela bos bir paket gondereyim karsi tarafa!!uzgubim ama sanirom bunu yapacagim sorf modacruz anlasin gorsun ve bir care bulsun diye!!!

    • nihan

      Ben boş poşet işini alım yaptığımda yaşadım… aysea diye kullanıcı boş paket gönderdi bir güzel modacruz onayladı ve hırsızlık yaptılar 2bine yakın takipçisi olan ve 300 satış yapan biri olarak dolabimi kapattım haram zikkim olsun….

  11. Ben de ücretini ödeyerek kargo bedeli dahil bir ürün satın aldım. Satıcı kargo ücretini siz ödeyin dedi. Ben de ödemeyeceğimi ürünü nasıl aldıysam öyle yollaması gerektiğini söyledim. Ücretinde değilim zaten çok ucuzdu. Durumu site yönetimine yazdım. Satın aldığım işlemi iptal ettiler. Bu durumda ben mağdur olmuş oldum. Satıcı kargo bilgisini hatalı girdiyse neden benim alışımı iptal ediyorlar. Bu site artık çok olmaya başladı.

  12. Dumbo

    Oo yalnız değilmişim. Bende hikaye bol. Ama biraz argo konuşacam çünkü sinirim tepemde.Benim bir kere moschino jean imi bi kere de trendyoldan getirttiğim ferre çantamı onaylamadılar satışa koymadılar açıklama orjinal değilmiş o sırada onaylayan kişi kıçıyla mı bakmış kezban mı çalıştırıyorlar orda bilmiyorım. Pantolon da çanta da sapına kadar orjinal zaten ne ferre nin bi çantasının ne de moschino nun bi pantolonunun replikasını ne duydum ne gördüm.

    Gel gelelim bu malların onayladığı ürünlere girin louis vuitton ürünlerine 45 tl ye cüzdan satılmış, 20₺ ye ÇANTA ! İpek bilmemne şal pazar malı lv 100₺. 2000₺ lik lv gözlük GÜMRÜK MALIYMIŞ onu onaylayan MAL da 0 ve etiketli diye 200-300₺ ye onaylamış yemiş. Millet orjinallik koduna : replika yazıyor artık. Hiç olmadı altına yazıyor sahte diye . O da iyi niyetli az da olsa vicdan sahibi olanlar.

    Ama yorumları görmeyin yıkılıyot. Alıcı soruyor orjinal mi? Bilmiyorım diyo satıcı ondan fiyat bu diyor kaçırma derim diyor hediye diyor mutlaka ya anası ya babası ya kendi italyada seyahatinden geitiyor. SALAK SEN O ĞRÜN ORJİNAL Mİ DEĞİL Mİ DİYE TEREDDÜT ETSEN ORJİNALİ 2000₺ lik ürünü ZATEN KENDİN İÇİN 100₺ ye SATMAZSIN Kİ. Şahsen benim öyle bi teredütüm olsa enayi miyim ya orjinal se niye satatyım o fiyata . Ama gelin görün kü kandırılmak için resmen 40 takla atan basireti bağlanan insanlar tonla

    Vakkonun elbisesi koydum yine onaylanmıyor neymiş orjinalliğinden emin olunamadı. İnanır mısınız 50 tane foto çektim yok. Baştan baştan… İlk zamanlarıydı modacruzun. Sonunda anladım ki kameraya Vakko yazan etiketi sokarak çekmem gerekiyormuş fotoyu. Ozaman onayladılar ! Hoş o elbiseyi alan şahıs ın da az koşmadım peşinden şunu onayla alalı 1 hafta olmuş.

    İnsanlar kalitesiz bi ürünümü bi bayan aldı kusura bakmasın belki annem yaşında ama TERBİYESİZ! Ürünü aldı kargo takipten görüyorum. Modacruz a istediğin şikayette bulun ne mümküm dönmüyorlar. Kadına whatsapptan yazdım yok ısrarcı olmayayım dedim iki gün bekledi yok. Aradım açmıyor. Ertesi gün yine aradım yine açmadı msj attım cevap vermedi. Ertesi gün tekrar aradı m yok , bu arada modacruz hala dönmüyo bana. En sonunda taciz boyutuna geçince ben kendisi beni aradı ve konuşma aynen şu

    – KİMSİNİZ!BENİ ARAMIŞSINIZ ( ÖKÜZ, yeni gördü sanki)
    -şeyyy x hanım modacruzdan kolye aldınız benden
    – HA?
    -onu onaylamanız gerekiyor da
    -HA?
    – yani onaylamazsanız para hesabıma geçmiyor yani ürün size ulaşalı 1 hafta oldu kargo dan gördüm onay gerek
    -TAMAM! Çaatt telefon kapanır.

    Dkny ayakkabı satıyor biri 20₺ ! İNANIN YİRMİ TL. Ama ayakkabının ahı gitmiş vahı kalmış kimseyi küçümsemiyorum ama en pis işlerdr çalışan işçiye versen kıçıyla güler ölse kullanmaz. Biri yorum yapmış demiş ki bu ayakkabı ÖLMÜŞ diye. Satıcı da gülmüş altına evet öyle yazmış. Lan onu vereceğin kargo parasına yazık, kargo şirketine yazık o aracın yakacağı benzine yazık milli kayıp… İnsan oturup şunu düşünmeden edemiyor… Resmen malının canını çıkardığı halde 3-5 lira da olsa ondan medet uman taşı sıkıp suyunu içen insanlar acaba bir fakir fukaraya yardım ediyor mudur? Yoksa ölmüş de olsa “o bir DKNY ayakkabı, fakire layık değil ” diye mi düşünüyor?

  13. mağdur

    Yaşadıklarım yüzünden 10 yaş yaşlandım.. utpts2 ve utpts adlı hesapları olan birine 300 TL’lik montumu 190 TL’ye verdim, sadece bir kez giyilmişti, sıfır gibiydi, İstanbul’dan Sivas Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ne gönderdim, ikinci el kapsamına girdiğinden ve faturası olmadığından sigortalatamadım, zaten genelde elektronikleri sigortalıyorlarmış, bir de baktım ki satış iptal olmuş, mail ile sordum ürün defoluymuş, alan kişi foto atmış ekibe, hemen ben de o fotoları istedim, kadın resmen ürünümü 3 yerinden kesmiş ve iade istemiş, şok oldum. Madem beğenmedin veya bedeni olmadı neden zarar veriyorsun! Beni aramadı bile zaten.. Kendisinin yaptığı aşikar.. Modacruz karşı tarafı haklı buldu ve bana kesik ürünüm geri geldi, benim ürünüm fotoğraflarda bellidir ki hasarsız, ayrıca madem değerli birşey alıyorsun postacı önünde aç, ayrıca eminim ki açtığına, sonradan şikayetlerde öğrendim ki böyle şık montları düğünler yemekler için alıp sonra iade ediyorlarmış, o an anladım rezilliği.. Modacruz’un telefonunu arıyorsunuz dahili istiyor kısacası ulaşılamıyor. Kesilen faturayı istedim ki tüketici hakem heyetine gideceğim ama faturayı önce veririz dediler sonra veremeyiz dediler. Kısacası artık bu şirketin cılkı çıkmış durumdadır. Başıma gelen benzer bir olayı da sonuçlanınca anlatacağım. Artık orada bulunan kişiler çok kalitesiz ve şirket kimseyi umursamıyor, sadece %20’lik komisyonunu düşünüyor, sadece müşteri haklı olamaz, evet yeni kanunda herşey müşteri lehine ama artık satıcılar mağdurdur ve cahil insanlarla ticaret yapılamıyor, ticaret ahlakı diye birşey kalmamış!!!

  14. Zeliha

    Yazına bayıldım 1 sene once benzer durumdan bende üyeliğimi kapattim yalnız cep telefonuma gelen sms ler kesilmiyor ve sikayette bulundum umurlarinda degil5 ayrica bir kaç unlude siteye destek verip komisyon aliyormus bu yüzden pek ilgilenmiyorlar biri olmassa digeri…..

  15. UM

    Merhaba, 1370 tl degerinde altin bilekligim satildi. Alici bir gun sonra urunu kargodan alip iptal etdirmis . Ve bunlarda bana sormadan iptal etmisler. Neymis ramislar ulasamamislar. Boyle sacma sebep ola bilirmi? 25 urun satdim. Basima boyle bir sey geldi. Mahkameye vermeyi dusunuyorum.

  16. Merve Yolcu

    Uygulamayı bugün indirmiştim. Okuduklarımdan sonra hemen silmeye karar verdim. 2. el ürünlerimizi satabileceğimiz daha düzgün çalışan bir web sitesi/uygulama yok değil mi?

  17. aylin

    SİTEDE ÇOK GÜZEL ÜRÜNLER VE DÜZGÜN SATICILAR OLDUĞU GİBİ BARİZ SAHTE ÜRÜNLER VE KÜSTAH SATICILAR DA VAR. SATIŞ DESTAK EKİBİ ÇOK ZAYIF. BAŞINIZA OLUMSUZ BİR ŞEY GELİRSE ÇÖZMENİZ ZOR.

  18. esra-gurcanli@hotmail.com

    ben de bugün aynı şekilde dolandırıldım
    ürünüm dün satıldı bugün kargoya verdim
    şimdi iptal bilgisi geldi
    kargo bilgilerini girdikten sonra nasıl iptal edildiğini sordum
    otomatik mail başka bir şey yok mailllerimi okumadan yanıt dönüyorlar

  19. Burcu

    Bir satışımda ben de ucuzcu kötü niyetli bir insan tarafından kargo konusunda dolandırılmıştım. Ürünün altına şu kadar olur mu bu kadar olur mu benim bilmem neyimle değişim olur mu diyen insanlardan zaten bıktım. Bir de orjinal olduğu iddia edilen bir michael kors cüzdan aldımki mağazası güldü yani biz bile bu kadara satmıyoruz ki bu orjinal değil diye. Zaten belliydi ama iade için mağazada sorgulatmam gerekiyordu. Bu kadar uğraştırıldığıma yazık..Bunun dışında ama bir kadın ürünün üzerine olmayacağını söylediğim halde daha benimle doğru düzgün konuşmadan satın aldı. Sonra da ürün ona ulaştığında da bu bana olmadı iade etmek istiyorum dedi. Ben de iyi niyetimden kabul ettim salak gibi. Bembeyaz elbise bir geldiki pis pis deodorant lekeleri var üstünde. Yetmezmiş gibi 9tl de kargo ücreti ödedim salaklığımın bedeli olarak. Modacruza durumu mail attım. Karşı taraf kabul ederse iadenin iptali olurmuş. Bu saatten sonra nerden bulunacak o kişi kaldıki bunu yapan insan kabul edermi geri almayı.. Parasında değilim ama insan gerçekten yoruluyor. Bu kadar siniri çekmeye, bu kadar gereksiz kalitesiz insanla uğraşmaya gerçekten değmez. Böyle bir siteye de o kadar para kazandıracağıma ihtiyacı olanlara versem elime geçecek 3-5 kuruştan da daha faydalı olur eminim..

  20. Ozge

    Ben bircok kez bu site yuzunden magdur oldum. Ama uslanmayip tekrar tekrar alisveris yaptim ama artik uyeligimi kapatacagim. Ilk olarak sifir kutusunda bir bot sattim, urun aliciya ulasmis ama begenmemis sanirim ayakkabi suyun icine sokmus suet derisini mahvetmis ve site kendisindne gorsel isteyinde ustune kesik atmis. Urun iade olarak tarafima gonderildi ama artik kullanilmis ve hasarli bir urun ne yazikki cope gitti. Arada yine bircok sorunlar yasattilar bana muhaptap da bulamadim hicbir zaman. Ama bugun olay da en az digerleri kadar sinir bozucu. Satici ile anlasip urunu satici odemeli aldim, ama urun alici odemeli gonderilmis ve ben kargoya verildigi gunden itibaren 3. Gune kadar teslim alamadigim icin onaylanmis bugun almaya gittim paket geri donmus. Odedigim ucret satuciya aktarildi ama ben de urun yok. Cok haram para yediklerini dusunuyorum cok kotu sekilde aldiklari komisyonlar cikacak en sonunda…

Leave a Reply

