Arya!!!

Standard

Eveeeett! Hamileliğimin 25. haftasındayız ve kızımızın adını Arya koymaya karar verdik. Hamilelik gayet rahat geçiyor. Geçen hafta detaylı testler ve maalesef şeker yüklemesi de yaptırdık, şeker yüklemesi başlı başına ayrı bir konu ama neyse ki sonuçlarımız gayet güzel. Bu arada hastanemizi de değiştirdik, ben aslında evimize yakınlığından dolayı Maslak Acıbadem’de doğum yapmak istiyordum o yüzden baştan beri Acıbadem’e gidiyorduk ama bundan sonra Liv Hospital’da devam ediyoruz ve bir aksilik çıkmazsa doğum da Liv Hospital’da olucak.

Arya için her AVM ziyaretinde birkaç parça mutlaka alınıyor zaten ama ben bilgisayar başında olduğumda bile kendimi Arya için bir şeyler bakmaktan alamıyorum! Alışveriş çılgınlığım yeni bir boyut kazandı resmen. Bugünkü yazımda bebek alışverişinin ne kadar zevkli olduğunu paylaşmak adına beğendiğim bazı giysilere yer vermeye karar verdim. Bunlar hemen bizim alışveriş listemize giriyor hatta birkaç tanesi alındı bile:) Arya kış bebeği olucak diye sadece kışlık kıyafetler alınmıyor tabii ki. Kızımızın şimdiden gelecek yaz için mayosu bile var:) Yatağı ve bebek arabası da yakında alınacaklar arasında. Ve tabii ki son haftalara yaklaşıyoruz, hastane çantamız hazırlanıcak. Onlarla ilgili de detaylı bir yazı yazmayı düşünüyorum alışverişimizi tamamladıktan sonra.

Bu konularda tecrübeli olanlar da tavsiyelerini yazabilir, kendi deneyimlerini paylaşabilirse çok sevinirim.

1165568620_1_1_1 1165579620_1_1_1 5767563712_1_1_1 6234525743_1_1_1 6367556802_1_1_15730003002_2_10_1671102-00684127-00

690096-01 5516560959_1_1_1

Bu arada yakın zaman önce 2 arkadaşımın daha hamilelik haberlerini aldım ve çook mutlu oldum:) Hep hayalimdi arkadaşlarımla aynı zamanlarda bu dönemleri yaşamak. Henüz cinsiyetleri belli değil ve heyecanlı bir bekleyiş içindeler. Ama kız da olsa erkek de olsa şimdiden biliyoruz ki Arya’nın bir sürü arkadaşı olucak!!  :)

Bu arada bugün blog’umun tasarımı yeniledim ve biraz değişiklik yaptım. Ben yeni halini çok sevdim, umarım siz de beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

Duygu

2 thoughts on “Arya!!!

Leave a Reply

