Baby Shower Partisi

Standard

Geçtiğimiz hafta sonu uzun zamandır planladığımız Baby Shower Partimizi yaptık. Genelde hamileliğin son aylarında yapıldığı için biz de 32. Haftayı bekledik ve aslında açık havada yapmak istiyordum ama Baby Shower’ımızı artık aylardan Kasım olduğu için kapalı mekanda yaptık. Yazın Odeo’nun (Oğuzhan’ların reklam ajansı) bahçesinde yapma hayalleri kuruyorduk oysa:) Çok güzel ve bu tarz küçük organizasyonlar için çok uygun bir bahçeleri var. Biz de yaklaşık 20-25 kişi olacağımız için önce bahçede yapmayı düşünmüştük. Sonra da mevsimden dolayı birkaç farklı alternatif düşündükten sonra Baby Shower’ımızı Galeta Maslak’ta yapmaya karar verdik. Hem evimize yakın olduğu için, hem mekan küçük ve sadece bize özel olarak kapatılacağı için, hem de mekan sahipleri Burcu Hanım ve ablasının gösterdikleri ilgi ve alaka burayı seçmemizde etkili oldu.

Baby Shower Partileri genelde çay saati konseptinde geçiyor. Biz de çay saatine uygun yiyecek birşeyler seçip açık büfe oluşturduk. Kanepeler, yaprak sarma, kısır, sigara böreği, kinoa salatası. Mekanın süslenmesi için malzemelerimizin çoğunu EuroFlora’dan aldık. Aslında Eminönü’ne gidip oralardan almak istiyordum ama yine evimize yakın bir alternatif ve ben çok hamile (!) olduğum için EuroFlora’da hallettik. Süsleme konusunda tek yaptığımız beğendiğimiz şeyleri alıp teslim etmek oldu, herşeyi Burcu Hanımlara emanet ettik🙂 Bebişimiz kız olduğu için açık pembe ve beyaz renkleri tercih ettik. Ben fil çok severim, fillerin uğur getirdiğine inanılır, Arya’mızın da bize uğurlu geleceğine inanıyorum o yüzden davetiyelerimizde ve pastamızda fil kullandık. Pastayı Gözen yaptırdı, pastamız De Cake’dendi, ben hem görüntüsünü hem de tadını çok beğendim. (Decakebutikpasta)

Baby Shower Partisi aslında bizim kültürümüzde olan birşey değil, ama son birkaç yıldır yapan da çok var. Ve baby shower’ın asıl olayı bebeğe hediyeler alınması aslında. Yurtdışında bu hediye konusuna gift list oluşturarak çözüm bulunmuş ve biz de hediye getirecek olanlar eksiklerimizi görebilsin diye Joker.com.tr’den bir hediye listesi oluşturduk. Tabii ki herkesin bütçesi farklı olabilir diye her fiyat aralığından hediye seçimleri yaptım ve birçok kişi de hediye listemizden yararlandılar. Araştırmalarıma göre Türkiye’de hediye listesi uygulaması şu an sadece Joker’de var. Keşke mothercare ya da e-bebek’de de olsaydı diye düşünmedim değil. Joker’in internet sitesinde birçok ürünün stoklarında problem olduğu için biraz zorlandım açıkçası. Bir de sistemle ilgili şöyle bir sıkıntı var, web sitesinden oluşturulan liste sanırım mağazaların sisteminde görünmüyor ve mağazadan satın alınan hediye listeden düşmüyor ve hala aktif olarak görünüyor. Ama yine de bu eksikliklere rağmen hediye listesi çok işe yaradı. Arya’ya birbirinden güzel hediyeler geldi🙂 Buradan da gelen herkese bir kez daha çok teşekkürler🙂
Gelenlerin Arya’ya notlar yazmaları için küçük kartlar hazırlamıştık. (Tabii ki davetiyeler gibi bu kartları da Odeo tasarladı) Herkes Arya’ya çok güzel şeyler yazdı, yıllar sonra o notları okuduğunda Arya neler hissedecek çok merak ediyorum.

Biz de gelenlere hediye etmek için küçük bir hatıra kutusu hazırladık. İçinde küçük bir biberon, pembe mini emzik ve kız bebek temalı magnetler vardı. Biberonun içi marshmallow’larla doluydu🙂

Pastamızı da kestikten sonra Burcu Hanım’ların bizim için hazırladığı Baby Shower oyunlarını oynamaya başladık. Oyunlar bana da sürpriz oldu. Göbek çevremin kaç cm olduğunu tahmin etmeye çalışma, benle ve Arya’yla ilgili soruları doğru cevaplama, bebek eşyaları isimleri bulma gibi oyunlardı.

Mekan süslendiğinde herşey pembe&beyaz ve çok tatlı göründüğü için durmadan fotoğraf çektik.
Fotoğrafların bazılarını Instagram hesabımda paylaştım ama daha fazlasını tabii ki blog’uma sakladım🙂

Fotoğrafları da paylaşarak yazımı bitiriyorum.

*P.S: Arya’nın gelmesine az kaldı, heyecanım tavan!

IMG_6816

IMG_6967

IMG_6809

IMG_6963

IMG_6866

IMG_6995

IMG_6815

IMG_6819

IMG_6885

IMG_6882

IMG_6966

IMG_6797

IMG_6860

IMG_6964

IMG_6829

IMG_6834ç

IMG_6907

IMG_6921

IMG_6884

Leave a Reply

