TazeDirekt

Standard

Merhaba,

Hep şikayet yazacak değilim ya, bugün de size yakın bir zamanda keşfettiğim TazeDirekt’le ilgili yazmak istedim. Bu bir tavsiye yazısıdır:)

Geçtiğimiz günlerde 1. yaşını kutlamış TazeDirekt. Ben daha henüz yeni keşfettim. Ben aslında market alışverişi yapmayı çok severim. Ama oturduğumuz sitede (Vadistanbul) sadece Carrefour Mini market var ve özellikle sebze/meyve reyonu beni hiç ama hiç tatmin etmiyor. Hamile olduğum için yiyip içtiklerime ekstra dikkat ettiğim bu dönemde taze sebze ve meyveler tüketmek istiyordum ve çeşit arıyordum ama Carrefour Mini defalarca kez merkez ile iletişime geçip memnuniyetsizliğimizi dile getirmemize rağmen bu konuda herhangi bir aksiyon alamadı. Yine boş raflar, yine çürük, küflü sebze ve meyveler… Ben de alternatif çözümler ararken, birkaç kez Migros Sanal Market’ten sipariş verdim. Migros’un artısı aynı gün içinde teslimat yapabiliyor olmaları. Ama gönderilen ürün konusunda çok özenli değiller maalesef. Bana son siparişimde 1 paket çürümek üzere olan salatalık gönderildiği ve hepsi çöpe gittiği için Migros Sanal Marketten biraz soğudum açıkçası. Bir daha sipariş vermem demiyorum ama artık ilk tercihim değil.

IMG_1665

 

Sonra TazeDirekt dikkatimi çekti. Önce application’ını indirdim, birkaç kez girdim ürünleri inceledim ve bu hafta da denemek ilk siparişimi verdim. Application’dan üye olduğum için 50 TL indirim kazandım, bunu da ilk siparişte dahil olmak üzere her siparişin %20’si olarak kullanabiliyormuşuz, bana da sürpriz oldu indirimimi de hemen kullandım.

Siparişi saat 23:00’e kadar veriyoruz, ertesi gün 14:00-18:00 arası geliyor, ki benim siparişlerim saat 14:00’den bile biraz önce geldi:) Teslim eden görevli gayet kibar, kapıda ödeme seçeneği de var. Paketleme gayet özenliydi, sebzeler kendinden geçmiş durumda değildi, gayet iyi durumdaydı. Ve özellikle değinmek istediğim, etleri çok lezzetliydi. Kaşarlı köfte ve hamburger köftesi istemiştim, ikisini de çok beğendim:)

Fiyatları karşılaştırma fırsatı bulduğum kadarıyla market fiyatları ayarında, ekstra bir pahalılığı yok. Ve bazı günler hediyeleri de oluyor. Benim sipariş verdiğim gün siyah havuç hediyesi vardı, hediye gelen havuçlar da hiç çürük falan değildi. Organik meyve ve sebze seçenekleri de var. Hatta baharat çeşitleri falan da bir çok markette bulabileceğinizden daha fazla. Tedarikçiler genelde market markaları değil, daha yöresel ya da TazeDirekt’in kendi çiftliğinden ürünler var.

TazeDirekt ilk siparişimde benden tam puan aldı!  Umarım bundan sonra da bozmaz ve böyle devam eder. Arya doğduktan sonra da uzun uzun, rahat rahat market alışverişi yapacak zaman bulamayabilirim, o yüzden benim için çok iyi oldu. Direkt eve sipariş vericem. Tavsiye olarak burada paylaşmak istedim ki bu konuda benim durumumda olanlar varsa faydalanabilsin. Carrefour Mini’lerin bu durumundan şikayetçi olan pek çok insan tanıyorum çünkü.

Sevgiler:)

 

Leave a Reply

